Instagram

Wednesday, April 1, 2009

Hari YAng Tak Best..

Pagi nih ak xtau nape rasa xbest giler..sprti bese smpai skolah je ak terus pi bilik pengawas dan lepak sambil wat keje ekonomi..secara tetiba ak pening kepala..rasa cam nak marah je kat sume org...sori kepada caer sbb ak wat bodo mse ko panggel td..[lagipun ak bukan odah]..

masa tengah jaga barisan, ak ngantok giler tahap karma sampai budak bising pun aku leh pandang je..lantak la..dah tuh prhmpunan lama lak tuh..tetiba budak2 form 3 pompuan duduk, aku da agak msti kene spot check nye nih..benci giler..dah la ak ngantok, sakit pale dan penat..time2 nih die suh spot check..

seperti bse la...mcam2 barang budak2 nih bawak..siap conditioner rmbut pon ade..aku xtau la ape peranan mende alah tuh kat skolah..haish..henpon pun kene rmpas..sian dorg..henpn da la lawa giler..sape suh bwak[same je cm ak..pdn mke ak henpon hilg]

tengah2 check tuh datangla kawan aku yg bernama A, die ngadu kat aku yg die tak suka kawan aku yg lain yang bernama N,D dan MT..aku dah bosan dengar sebab ari2 die ngadu kat aku..A ni bukan kelas ak tp die membe baek ak..N,D dan MT lak membe baik ak 1 kelas..tengah cakap2 datang plak sorg lagi membe baik ak bernama AA..die pon kate die mula xsuka dgn N,D,MT tuh..ak pon ckp la..suka ati la korg aku kawan je ng sesapa..tapi aku agak kecewa sebab membe aku A ng AA nih akn mula jadik hipokrit...depan N,MT,D dorg akn buat2 baik..pastuh ngadu kat aku..hidup aku serta merta jadik tension hari nih kat skolah...

tetiba aku benci ng semua org..abis je spot check ak blah terus tanpa pedulik sume org n trus naek kelas...aku baru nak bersihkan diri n hati aku nih dari kebencian..tapi macam2 bala datang..dari kawan baek ak sendiri lak tuh..skang aku pikir..lantak la korang nak benci sape...asalkan aku kawan ngan sape yg nk kawan ng aku..sape xnk kawan aku boleh berambus tanpa memberi apa2 dosa kat aku sebab aku rimas..2 masa pertama dah abis,ckgu rohaya[ckgu bm] msok relief sebab pn maryam pegi mane tah..2 masa ckgu relief..dorang sibuk buat keje akaun[ak dah siap!=)],admath ng ekonomi..ak xde keje nak buat..pastuh ak tido je 2 masa tuh..aku tidur nak ngelak dari memarahi sume org dlm kelas sb bising macam pegi gig..lalu ak tidur je dgn nyenyak nya..ttba tah mcm mane ak terjaga..lalu ckgu sc masuk..entah mengapa ak volunteer nk baca ape yg ade dlm buku teks lusuh tuh..dgn muka kuyu ak baca..lepas tuh buat latihan n rehat..ak xtau kenapa tapi ak agak bersyukur A xde mse rehat ng aku..aku ng AA je..AA aku xkisah sgt die nk ckp apa sebab ak tau die ikhlas n baik..tapi A nih,hipokrit,ego..ak kenal sgt die nih..sikit je die rase tergugat ape2 pon die leh buat..so aku amek langkah utk buat bodo je ng die..

mse bertugas aku xtau nape sentap gile..bihis ng ame lalu tego pon ak wat bodo mcm tiang je..sian dorang..huh..nak balik..!!

msuk kelas, qada kate scholarship da msok..bleh cucuk bebile mse..ak pon wat kputusan skip kls arab ari nih n pegi amek buku bank n pegi bank..alhamdulillah aku berjaya kawal pasaan marah ng pakcik bank yg terhegeh2 wat keje tuh..

smpai umah aku pon mula check list mende alah yg ak kne bayar n beli..kira punye kira dalam tangan ak ade seratus..ak simpan je la..xkan nak baka pulak..

lalu aku penat menaip..selamat tinggal..tgk aqso dan madinah lagi best..

0uh ya..aku terkilan giler2 sb lupe yg ari nih ade bola tampar...!!!!
haish..rugi xpegi..da lme ak nk maen..duh...lantak la..aqso dan madinah..
babai

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...