Instagram

Sunday, May 31, 2009

Sakit, Suka, Gumbira, Sedih, Riang, Duka, Sentap, Menyentap.

itulah tjuk post ak mlm nih...post kali nih ak x story morey psl rutin ak..tp psl ape yg ak rse skang..dan ak rse macam nk terbang ke pluto smbil makan cendawan mentah...xpun..menuju ke pluto dgn berjalan kaki..atau lbh enak lagi menuju ke pluto smbil chat ng membe YM..



haih..yea sbb tu ak mls nk cter psl rutin sbb pasaan ak x betul dah nih...klu org marah die rse nk exploded..ak nih xtau la nk kate mrh ke suke ke sedih ke gumbirakala ke kuciwa ke ape ke ak dah xpasti dah..yg pasti ak rse mcm kaki xjejak kat bumi...[sebab ak wat push up]hahaha..aaaaa!!!!!!

subjek kita pada hari ini ialah kecelaruan emosi..apabila sesorang manusia mengalami kecelaruan emosi ini menyebabkan pemikirannya menjadi lembap spt siput H1N1 dan segala yg dilakukannya tdak menjadi..hal ini mungkin menyebabkan sesorang itu mudah kene selsema,batuk kering dan migrain..tangan pula menjadi sejuk dan hujung jari berkemungkinan beku..hidung juga turut mengalami ksejukan jika emosi semakin tidak stabil..selain itu,masalah pendengaran turut dipengaruhi oleh kecelaruan emosi ini..
[ika stop crapping!!!]



huhu...ak xtau nk cter cmne...haish mencabarnya keadaan ini..terlalu mencabar..!!!spm pon xmencabar mcm nih..!!haih...susa la..sape leh tlg ak???NO ONE...ni masalah semulajadi ak yg mmg susa nk hilang..sbb tuh ak xsuka perkara2 pelik yg menyentapkan berlaku dalam hidup ak..ni lah hasilnya..kecelaruan emosi yg mungkin tiada penghujung..last time ak kene mende2 pelik cmni mse ak lepas UPSR dlu..frust menonggeng xdpt straight smpai jadi semut..haih...kali nih jgn ak frust smpai jd gajah plak..ak bru berpikiran mcm nk diet je..aaaaaa!!!




-abiskanlah repekan ko nih ika..xlarat dah nih-

hm..klu di post yg lalu ade ak tya opinion korg antara 2 perkara..
-mengetahui penyakit yg tiada ubat
OR
-tdak mengetahui penyakit trsebut tp trus berusaha biarpun tiada jalan lain selain menanti ajal
MANE LEBIH SAKIT..

skang..
opinion korg ttg..
1. korang dapat tahu org yg korg admire tuh sebenanye admire kat korang gak
2. tapi malangnya orang yg korg admire tuh xde hati nk serius pon memandangkan die ade komitmen yg lebih penting
3. korang plak memang bersikap biasa je walaupun kadang2 ade gak korang makan dalam
4. dan kenyataannya atau isi pokoknya is..org yg korg admire sgt tuh dah ckp dah yg die pon sebenanye admire kat korg tp blom ade hati lg serius.
persoalannya,perasaan apakah yang sesuai dengan kenyataan di atas?



(haih da macam soklan KBKK dlm SPM lak aih..)

sebagai seorang yang sedang mengalami masalah kecelaruan emosi,ak xde jawapan utk soalan yg mencabar sedunia nih..mcm post yg lalu ak nyatakan gak opinion ak..tp post kali nih ak xmampu nak taip ape2 jawapan..mungkin keyboard rosak setelah 2 3 kali dihempas ke sana ke mari..

suka ati la korg nk jwb cmne..yg pasti ak rase nk SPM cecepat pastuh beli hamster baru n bawak die jenjalan 1 malaysia..pastuh smpai kat negara arab lepak lama sket..ade duit lebih sket leh ak wat umrah..haji xlagi kot..ak nk pegi ng ma ng ayh...

[tuh da mule la ko merapu lagi ika..baek ko tido je..nt rosak keyboard nih]
tido.

2 comments:

humbleServant said...

4 me
it's noting wrong wif your feeling
manusia lumrahlah

but to be honest
focus on your stadi 1st
cintan cintun ni tak bawak kemana

spm much more important
believe or not
mende2 ni bleh jadi obstacles
b4 , during or after spm

but its all up to you

your future , your decision
tapi dah suka sama suka
cam best jer
hoho

mujahid azmi said...

ika2..
laki laen la..
ati tabah..
pompuan laen ati sensitip...
so,jgn bermain ngan racun CINTA...

Study first...LOve last pnyer keje...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...