Instagram

Sunday, July 26, 2009

KENDURI KENDARA DI SERDANG

Seperti yang dirancang, jam 1 petang kitorang menuju ke Serdang rumah adik ipar pakngah. Anaknya kenduri. Sape tah anaknya aku pun tak kenal. Yang penting aku dapat makan ayam goreng yang berasap kat tray bufet tuh. HAHA

Selesai makan, kitorang lepak bawah pokok dengan bangganya sebab ramai orang nak duduk. Takkan nak borak sampai budak2 kerja kahwin datang nak lipat meja pulak kan. Lepak2 di bawah pokok macam2 gaya posing aku, angah, alang ng bangteh gayakan. Siblings kitorang memang sangat FOTOGEDIK. Pantang nampak kamera ada2 je gaya Lagy Gagah la, Sean Kingston la, Mikaeel Jackson la. Haih...

Sempat gak la aku posing dengan gaya paling Waheeda.


muka puas mentekedarah ayam goreng.



gamba ni xde kaitan.tetiba ter'upload lak.



ondaway balik umah..muka paling waheeda skali.



yea..dah jade tebiat aku sejak lahir..memang suka lepak atas rumput.pasal tuh aku amat familiar di kalangan kambing2 pak aji dolah kat kmpung aku dulu2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...