Instagram

Thursday, July 23, 2009

Moga Terhapus Dosa Kecilku

Khamis.

Seharian aku baring. Online. Login akaun blog, friendster, myspace, tagged, facebook, flixter, flickr. Off. Online YM pula. Chatting dengan sahabatku kak ira, akhi, dan seorang sahabat maya baruku. Masih demam. Lenguh-lenguh di badan belum pulih. Ubat batuk hampir habis. Ubat demam tadi last aku habiskan. Tak tahu kenapa, demam kali ini berlarutan lebih 3 hari. Sedangkan aku bukannya seorang yang mudah demam. Kalau selsema tu memang mudah. Mungkin ini amaran dari Pencipta agar aku tidak melupakanNya.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang, Andai Sakit Ini Sebagai Peringatan, Kau Ringankanlah sedikit. Andai Sakit Ini bisa Meningkatkan Keimananku padaMu, Sesungguhnya aku redha. Andai sakit ini bisa menghapus dosa-dosa kecilku, Ampunkanlah aku Ya Allah. Terima kasih Ya Allah kerana memberi peringatan serupa ini. Kurniakanlah aku kesembuhan bilamana Kau inginkan. Sesungguhnya Kau Maha Berkuasa atas tiap-tiap sesuatu. Amiin Ya Rabbal 'Alamin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...