Instagram

Monday, August 31, 2009

Tagged : Soalan Cepu Cepak Cakpong Cakpong

1. Apa perasaan anda sekarang?
-serasa ingin melempang 'dia' ;))
-mungkin juga saya sedang gembirakalajengking kerana saya dah tak gatal sangat dah.

2. Saya nak makan?
-aiskrim
-chipsmore

3. Impian saya?
-saya nak tunjuk kat semua orang terutamanya 'dia' yang saya ni BUKAN BUDAK dan telah pun MATANG
*harap2 la manusia itu baca..haih..ketahuilah 'anda' bahawa 'anda' sgt menyakitkan*

4. Haiwan yang saya tak suka?
-LIPAS!!!!
-dan azza!eh x..BABI..

5. Saya harapkan?
-sihat cepat supaya leh buat trial dgn sgt baik
-dpt pakai graduation suit tahun ni
-dpt cemerlang spm

6. Jika boleh putarkan masa?
-saya takkan menyukai 'dia'
-saya akan berhati2 dlm ikhtilat
-saya akan terima tawaran SBP form 3

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
-dlm dewan kuliah berhawa dingin,sbg pensyarah,bukan mahasiswa lagi ;)
-atau mungkin di mana2 kem..sedang briefing peserta.ya..sbg kem komanden..
*haha lah kau ni ika*

8. Handphone saya adalah sebuah?
-ciptaan elektronik yg terkubur di dalam longkang berbulan yg lalu

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
-kalaulah saya pernah bercinta.....saya akan tulis 'cinta itu indah'
-malangnya apa yg saya anggap cinta itu adalah SAKIT
-Jadi saya anggap saya tak pernah bercinta
*haha ika*

10. Saya suka pada?
-alam
-Al Khawarizmi
-kak ira ku syg
-baju
-tudung
-spongebob
-aiskrim

11. Kawan2 saya?
-adalah masa senang saya sebelum saya mati

12. Pernah dikhianati?
-baru je

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
lempang lah ;)

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
-wan anis
-kakzati ku syg
-water lily
-DAN SESIAPA YANG DAH BACA WAJIB BUAT BALIK EH..
*sesungguhnya setiap yg klik ke post ini adalah di tagged!


terimakasih azza syazana ismail kerana telah menyebarkan virus soalan bala ini kepadaku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...