Instagram

Thursday, September 10, 2009

Selamat Ulangtahun Encik Kapak

Post ini khas buat rakan blogger merangkap classmate kak lang iaitu ENCIK KAPAK yang telah kembali.....er...*macam salah je*...oh ya...yang telah mencapai umur 21 tahun. YA, DIA DAH TUA.


Sebenarnya, aku tak bape kenal sangat ngan dia ni.
Aku cilok gambar dia kat friendster*aku memang tak tau ape erti meminta izin* selepas dengan tak malunya dia menghantar offline msj kat ym mengatakan bufday dia.

Nama dia Azfar ape tah. Lupa. Mereka panggil dia KAPAK.
Haha. Nama tak glamour, rosak.

Dia ni classmate kak lang aku kat SMTJ beberapa tahun dahulu kala. Aku pun lupa cemana leh kenal dia.

Ya, dia dah ada awek. Namanya Kak Eja. Haha.

Kepada encik kapak,
  • semoga Allah memanjangkan umur kau supaya boleh tambah amal jariah sebelum dipanggil menghadapNya.
  • Semoga hidup kau dilimpahi rezeki yang halal.
  • Semoga cita-cita kau menjadi kenyataan.
  • Semoga hubungan kau ngan kak eja berkekalan.
  • Semoga kau berhenti membuli kakak kesayangan aku. *kalau tak aku pukul kau pakai kapak*
  • Semoga Allah meredhai segala urusan kau.
  • Semoga kau dikurniakan kebahagiaan dan nikmat kesihatan.
  • Jauhi dadah. *bia la aku nk ckp ape pon*
Happy Birthday Mr. AXE!!!

2 comments:

azxej said...

saya tharu walaupon dh lma~~ hihihihi... tp sy suker.... wlpn mngade2 jer nk suker...sy nk hug ko...tp haram sbb bkn muhrim... klo adik ak dh dpt kish rmbut dh... hihihi

ikafantasi said...

Wei dah berkurun pulak doe....nape taun dah berlalu baru kau nak terharu ke????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...