Instagram

Thursday, October 8, 2009

Review Post : Gabai oh Gabai - Edisi Imej

Aku baru je berkesempatan mencilok gambar dari cam si nedy..inilah hasilnya..kenakalan aku yang hobi main panjat-panjat sudah kuserlahkan melalui gambar2 ini..bukan utk menunjuk...cuma utk berlagak hahahaha..tak lah..aku memang suka merakamkan aksi2 terlampau..
baca dulu sini : GABAI OH GABAI

bahagia je en kat atas tu..hahaha


kecundang si nedy..hhaha


nedy buat ekspresi terlampau dan nysa terkesima saat garuda lalu depan mata.


baru lepas meluncur ke bawah...hebat..


abaikan wajah pecah rumah itu


agak2 korang ni duyung ke dugong?aku rasa macam obor2.


nedy:call member 2 alam dia..encik froggy si katak


diva divana.


tugu peringatan gabai bhd.


bukan salah ia saya jadi begini.haha


ngan si nisa..haha..


nisa..haha..abaikan sin cencored itu..makcik2 dah pun.haish...


nah..ha amek kau..kepala memenuhi ruang tu


tudung ditiup angin tu yg senget tu.haih..situasi:masih segan nak berendam..hahaha


nedy dan selipar tesco


baru sampai..kebetulan tu baju aku sama ng nisa si diva divana


aku ambil port baik background air terjun.sekali kebush kebush kena gigit kerengga


inilah 2 org sahabatku yg join trip ke gabai.ya.cuma 3 ORANG SAHAJA.haha. *credit to makcik cina yg bermuka sentap tolong snap gmbar kami*


tinggi betul darjat aku dok atas tu enn..haha..nak naik batu ni mencabar giler..
perlukan stability


ni bru keluar kan kepala dari air..sangat sejuk ye..

1 comment:

Wanniey Othman said...

nyah!! ni yang kejadian... erm kejadian... haihh caner nak ckp ni.. kejadian terk.... haihh... tak tersebut plak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...