Instagram

Friday, December 18, 2009

Hang Out!

16 Dec 2009

Last paper, Pend. Syariah Islamiah. Habis je paper aku menuju ke BBQ Chicken di Metro Point untuk interview kerja. Dan bersama aku ialah Siti Qadariah dan Nurul Syamimi. Heee... Stop about work. I wanna share about my lucky day with my Affina Dalilahanny Malek. Hee... She got free premium tickets, AVATAR!!! Whoaaaa..! And that night kami menuju ke GSC Mid Valley untuk menonton AVATAR 3D. It was really supeb! Sekian.

18 Dec 2009

Zwan mengajak aku dan Siti Nurhanisah keluar jenjalan. And, his treat!! Haha. Agak huru-hara ketika ini semuanya kerana HAZWAN HASRIN! *ya aku memang harap kau baca zwan* Haha padan muka. Dia kata Aca sampai lepas jumaat so aku pun setujulah kan datang lepas jumaat lalu aku bersantai2 lah kat rumah dulu. Lalu, Aca mesej cakap dia dah ada kat MP. Ini kecelaruan, bagaimanakah? ZWAN. Itu je boleh cakap. Sesampainya aku di sana, kumelihat 3 orang tua sedang lepak di SR. Haha. Mereka ialah Safwan, Azman dan tu ha si Zwan tu. Disebabkan telah hampir lewat makanya aku menghalau mereka ke Masjid pegi solat jumaat. Aku pulak merewang meraban bersama Aca. Habis meraban, mereka pun sampai pada jam 2 petang. Heh lambatnya.

Lalu si Zwan mengajak kami makan di SR sebab dia kan nak belanja. Disebabkan aku dah bantai 2 keping roti canai pagi tadi makanya perut aku mual sudah mau masuk apa-apa makanan. Aca order a slice of Choc Fudge sahaja. Kerana kami berkongsi. Sangat kenyang. Lalu kami berborak seperti dah 15 tahun kenal. Haha. Aca kan dapat hadiah woo!!! Alah aku pun dapat jugak. Hadiah sementara. Sebuah helmet putih yang tak lawa sangat. Haha. Terima kasih Awan! KEDEKUT!

Azman? Entahlah saya pun tak tau apakah yang terjadi padanya. Beliau yang sorang itu, amat aneh perangainya tadi. Diam je. Sepatah tanya sepatah jawab. Sepinggan kek habis setelah berkata,"Aku kongsi ngan Zwan je la. Aku dah makan dah. Betul." *apakah maknanya azman???* Haha. There was just a simple talks and laughs and giggles and stupid conversations. Haha. Well thanks a lot to Zwan yang dah belanja kami makan kek. heee... dan kepada Awan, aku tunggu masa je nak rempit ngan moto kau. Hahahaha abes lah. Dan Azman my dud, cool weh. Nenek aku cakap jangan bercakap masa makan! Haha.

Well, that's all for now. Almaklumlah on9 di CC je. Lama sangat kang habislah duit aku. Bye! Assalamualaikum!

2 comments:

محمد حزوان said...

woha! aku bcelah...hahaha.
alaa..nseb bek ko x ckp bnde pe yg terjadi kt sne.haha.cuak gak aku weyh...

Wanniey Othman said...

16 Sept 2009????
18 Sept 2009????

awal giler spm!! hak hak hak hak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...