Instagram

Monday, January 4, 2010

Penang is always welcoming me :)

Haha title gedik kan?

Alkisah? Ya, ayah dah betul-betul confirmkan bahawasanya aku akan ke Penang sabtu ni. Ma nak hantar. Jadi kami berdua akan ke Penang. *jangan cakap saya gedik kerana walaupun dah besar tapi masih nak ma hantar. ma yg nak ok :)* Lepas tu mungkin lepak kat rumah Pak Lang tersayang seperti biasa. Barulah Mak Teh amek bawak kami ke rumahnya. Whoha..aku bakal bekerja di kantin SMK Teluk Air Tawar. Sekolah yang sama Bangteh kerja dulu. Sebagai kakak kantin. Haha. Tak payah la gelak oke. Makteh ni banyak sangat kantin, dengan restoran dia lagi. Jadi, mungkinkah aku bakal bertuka-tukar tempat kerja? Ouh, no big deal babe! You can work on it though!

3 comments:

AKMAL_ALIF said...

Hairan bila ada orang mengatakan gedik apabila seorang mak ingin menghantar kita selaku seorang anak dengan doa, keberkatan dan keredhaan utk ke sesuatu tempat yg bukannya rumah kita lagi...

memang hairan...

saya harap tuan punya blog sendiri tidak berperasaan begitu bila maknya ingin menghantar...

Esok lusa kita akan merindui mereka apabila mereka telah tiada, dan kita akan kembali menyesal, "Apa pula salahnya mak aku hendak menghantar aku ?"

Kita tidak akan tahu bila mak kita akan pulang ke pangkuan Tuhan...

anisss said...

makcik kantin pun, best jgk.
duit masukk ;D

ikafantasi said...

anisss : best kan? nak join? tp pembetulan ye syg..bukan makcik...AKAK..hahh


AKMAL : tp susah bila si manja mcm sy ni..klu ma ikut smpai penang, mksudnya mak akn balik kajang balik kan?dibuatnya sy gedik2 nk ikut ma balik cmne?klu ma anta smpai kl sentral je,sekurang2nya sy xde hrpn nk blik dah bila smpai kat sana..kan?
people's opinion is different :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...