Instagram

Monday, April 12, 2010

Award Accepted.


And the rules after accepting this award on :
  • Thank and link the person that give you the award.
  • pass this award to 15 bloggers you've recently discovered
  • contact said Blogs and let them know they've won the award.
  • State seven things about yourself.
SEVEN THING ABOUT ME.
  1. Nurzalikha Othman
  2. Baru sahaja menjadi umi [sebenanya makcik] kepada Eiyzran Syahriez bin Edi
  3. Bekerja sambilan di kantin SMK Telok Ayer Tawar, Butterworth, PP.
  4. SPM saya, BM A+ doe.
  5. Sedang bekerja keras mengumpul duit untuk membeli handphone baru sebab handphone yg saya miliki sekarang sedang on the way ke arah kejahanaman.
  6. Saya menggilai SS501 dan SuJu. JunJun tu saya punya ok.
  7. Saya rindu ma ngan ayah saya.
saya nak bagi award ni kat kakngah, encik kapak rabak, kak liliyuli, ohhhh sumpah aku malas nak link..
Sapa rasa mampu dan layak nak award ni silalah ambil. Memandangkan aku ni pekerja berwawasan dan tidak mempunyai masa yg banyak untuk mengepos macam2, sesungguhnya ni lah 3 nama yg terlintas kat kepala aku. Jadi kalau korg perasan yg korg dapat award ni silalah buat.


Tak nak buat pun tak pe, tak jatuh hukum derhaka.

Oh aku dahaga, masa pun dah takde.

Selamat tinggal dunia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...