Instagram

Friday, April 16, 2010

Kolej Matrikulasi Selangor

MOE MAT 92062010xxxx

sending....






1 message from 15888




RM 0.20 MOE : ANDA EERJAYA. program Matrikulasi 1 thn : Perakaunan
NoK : 92062010xxxx
Tempat : KM Selangor
Surat Tawaran rujuk www.moe.gov.my


I'm in dilemma =.="



Click for Kolej Matrikulasi Selangor

4 comments:

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

woh..tahniah tahniah

AKMAL_ALIF said...

Hmm...dpt matrikulasi ye ?

Kalau ikutkan, masuk matrikulasi ada lebih die, dan ambil diploma pun ada lebih dia.

Matrikulasi, dpt jimat masa belajar. Itu kata ramai budak. sebabnya, boleh jimat setahun. itu kalau yg dpt setahun. kalau dpt 2 tahun. jadi lbh kurang sama je.

kalau diploma, kena ambil 3 tahun. tapi, bile sambung ijazah, tinggal jadi 2 tahun je...bkn 3 tahun lagi...melainkan kalau kursus yg diambil masa ijazah tu tempohnya 4 tahun, maka jadi 3 tahun...

kalau boleh sabar, saya lagi cadang ambil diploma, ataupun asasi, ataupun disebut jugak dgn nama tahmidi.

saya tengok, budak2 diploma bile sambung ijazah, dia ada byk kelebihan dari segi kefahaman subjek ijazah sebab asasnya dlm diploma dah ada, walaupun tak byk.

lagi satu, kalau die dah buat praktikal masa ijazah, lagi untung. sebabnya, pengalaman masa praktikal diploma buleh guna dlm ijazah pertama nanti.

tapi, ini semua bergantung pd kursus yg diambil...

Ambil kursus apa ye ?

ikafantasi said...

encik chaireel [ni nama westernized ke ape? ]

mekaseh bebanyak.



encik akmal alif bin amran,

kat matrik course account
upu ika mohon syariah & undang2



dunia ngan akhirat..=.=" pening nk pk

mardhiah yusof said...

istikharah itu lebih baik^^
kalau kita pilih matrx x semestinya
akhirat kita tinggal.
ehm2,,Islam kan universal.
haha, saya dpt KMS gak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...