Instagram

Saturday, May 29, 2010

Minggu Pengurusan Pelajar Baru MPPB Kolej Matrikulasi Selangor 2010/2011 [last part - pictures]

selepas majlis penutup MPPB, inilah hasilnya. Kitorang meronggeng sekeliling KMS sampai jam 1 pagi. Hahaha..


Balik dari riadah di astaka, selain drpd makluk yg di'cencored' itu adalah SMKSIan.
-maaf kpd yg di'cencored',aku mmg hangin ngan kau time ni.tp aku harap dpt jumpa kau lg.


Bersama abg begedil [bukan nama sebenar], encik Maaz. haha..from left, yana,wan,aku,abg begedil,shida,nurul,ain


Sekali lagi, haha aku tabik ngan sang disensored sebab dia mempunyai daya perkauman yg utuh.


SMKSIan kini KMSian...


Ondaway nak ke masjid, wajib snapping dulu kot :)


camne aku candid skali pun si yana mmg fotogenik =.='



iklan listerine :8


"semua manusia jadiii PISANG!!!!"
open banana open banana open banana open banana eat banana eat eat banana eat banana eat eat banana throw banana throw throw banana throw banana throw throw banana close banana close close banana close banana close close banana [credit to Abg Maaz aka abg begedil]



rindu kat ma :(
hihi



ondaway nak balik bilik..masih menyempat di saat camera hampir kehabisan bateri =.="


aku bahagia MPPB dah abis so aku boleh tidur seawal lepas isyak ;)


bila da malam2 macam ni muka pun mintak kaki je


ain bergaya dgn aksi terlampau...penat sgt berjalan eh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...