Instagram

Saturday, June 26, 2010

Suka Duka KMS - 18th Surprice Prank Birthday Party

Happy birthday to me :)

huuu tahun ni aku sambut birthday ke 18 ku kat rumah sahaja. Kebetulan 20 Jun adalah hari Ahad, maka aku buat keputusan untuk lepak dengan famili kat rumah. No party, no celebration, no present. Just a very sweet and lovely wishes from my parents and siblings. That's enough :)

21 jun

Pergi ke kuliah macam biasa. Masih memikirkan umi[puan zaimah] lect mikroekonomi pakai baju apa. KENAPA? Sebab barangsiapa yang pakai baju sama warna ngan umi masa let dia, for sure bernasib malang. Kena soal ngan umi, tak dapat jawab maka berdirilah sampai habis kelas. SEBAB TU SAYA SAYANG UMI :) Disebabkan tindakan umi yg amat relevan dan realistik itu makanya kecintaan saya terhadap ekonomi semakin bertambah. Kenapa? Sebab saya akan bersedia sepenuhnya sebelum masuk lect hall ekonomi. YAY! :)

Habis kelas jam 5 ptg, as usual aku,wan,yana, kali ni jieha ngan ain pergi dating 2 orang sebab si kembar tu bakal berpisah. Najiehah nak pindah ke SEGi amek nursing SPA under kerajaan. *huhu* Maka kami bertiga melepek di Caryna makan ayam 2 ketul seperti biasa.

Habis makan si yana berkata,"Wey encik Hafiz nak jumpa kat hoki kul 5.30 ni." Aku tengok jam, da kul 5.45. Kepala kau. Encik Hafiz, lect KoQ. Dia ni kalau student lambat 1 minit daripada dia pun jangan mimpi nak lepas la.. Sure kena punya. Aku dah terhegeh2 ketakutan ar. Aku gesa si yana untuk gerak ke hoki skang gak. Keanehan ar pulak en sebab minah ni gaduh nak terberak pulak. Derr....buleh pulak. Pastu dia pun naik bilik pergi buat ape ntah. Pastu kitorang gerak ke hoki.

Pastu si yana kata wani cakap jangan datang lagi sebab ape tah. Aku dah musykil infiniti. Ada yg tak kena. Tetiba aku nampak miza aka JAAHHHH... Dengan shawl dan bju kurung serba pink tak buleh blah kitorang pun bertigaan menuju je hoki. Belum sampai hoki, muncul si Hannah Fareha dari sebalik dinding, "Weh ika, nape kau lambat???" Aku dah cuak. Dalam hati aku,"mati aku kena bahan ngan encik hafiz." Pastu Wani aka Bedah muncul secara drastik sambil,

"HAAAAA AMEK KAU IKAAA!!!!"


Tepung. Mereka baling saya dengan tepung punya banyak. Muncul pulak Khairun Syahirah aka KS dari sudut bertentangan. Sekali lagi. Datang pulak Azim aka Brad Pitt secara tetiba dari blakang aku dan tanpa rasa gusar tuang tepung atas kepala aku. Cilakak mereka ni.

Paling tak buleh blah.. Aku dah nak tangkap syahdu dah ni. Datang si Darul Hakam aka Hakam bagi aku plastik,"Nah weh,untuk kau. Slamat hari jadi." Isinya ialah Kismis dan air kotak Laici. Dia je la 1 1 nya makhluk asing A2P1 yg kasik aku hadiah. Terima kasih.

Anyway guys, all of you has cheered me up. Thanks for the surprise prank party. I'll remember those moments we've faced together. To Siti Zawani Zainuddin aka Bedah, sayang kau lah atas prank idea ni.

ps: sumpah aku ingat aku boleh lepas dari bufday prank tersebut memandangkan bufday aku semalamnya. sebab sebelum ni hannah da kena prank masa bufday dia 4 june yg lalu. Maka aku rasa selamat. Rupanya dorang ingat derr...Nasib baik aku balik masa minggu tu, kalau kena prank ari ahad sure dorang nak simbah ngan air sperti plan yg asal. Cisss

3 comments:

Syihabudin Ahmad said...

sanah helwah ika, sorry lah lambat wish :(

ikafantasi said...

syukran ya akhi...la ba'sa...sekurg2nya ingt :)

J u l i a 。.゜✿ said...

musykil infiniti

comel betul ayat ! =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...