Instagram

Tuesday, August 24, 2010

GIMP dan airmata?

Yea badanku masih tak berapa sihat. Seram seram sejuk.


Sabtu pulak ada kelas ganti. Aiza mengingatkan aku tentang IT Assignment yg wajib submit pada hari Isnin masa kelas IT. Aku dah juling-juling pening-pening. Kali ni tak mampu nak relek.

Kerja tutorial melambak. IT lagi. OK aku mula buat kerja. Sampai petang kepala sakit. Aku dah menyampah. Anti-biotic dah habis. Paracetamol ada lagi suku papan. Buka puasa lama lagi. Aku call ayah. Dengar suara ayah aku dah tak tahan. Super! Aku nangis sedu-sedan sambil lepak kat tingkat 4 yang dah lama tak berpenghuni.

Aku : ayaah...datang la sini...
Ayah : Laa nape ni? anak ayah rindu ayah?
Aku : *diam,cuma ada bunyik hingus.*
Ayah : ok2 nnt japgi ayh datang ea..dah2..
Aku : nak cakap ngan ma..
Ayah : nnt ayh dtg. ok bye.
Aku : O....AH!! *ma ngan ayah ni same je*

Ayah datang petang tu dalam kul 5.30 pm. Bahagia~~~
Bersama ma, adik ngan intan. Bawak makanan sedap oh. HAHA
Juga Lappy angah.

Malam tu aku tak tidur langsung menyiapkan GIMP tutorial ngan Assignment. Gila, asek salah buat je. Aku dah bosan. Aku buat math je la cam biasa. Bila dah pagi, aku gegar semua bangun sahur. Lepas sahur semua tidur balik. Aku? Mengelamun atas katil. Seharian tak tidur. Memang super. Esok kat kuliah math aku sengguk-sengguk burung belatuk.



aku dah pikir nak wat pakai Photoscape or Photoshop je. Tetibe dia suh anta pakai .xlf format. Ahhh buruk takyah komen.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...