Instagram

Friday, November 12, 2010

Entry Rindu Dendam

Wahhh lamanya aku tak meraban di banglo ini.


Beginning of 2nd Semester of Matriculation Program, I decided to be silent. Hah bukan bukan.... Bukan bisu la kak. Senyap.


Kenapa wei? Kau sakit ke? Kena Ulser eh?

Wei wei mana ada la.


Aku rasa bila aku senyap, aku boleh relek. Bila aku bercakap segala darah gemuruh jiwa semangat membara naik ke kepala. Makanya, aku diam je lah kan. Orang suruh cakap baru aku cakap.

---hey jangan merepek lagi...straight to the point---


Sebenarnya saya ingin meluahkan rasa lega lepas confront dengan dia tentang ketidakpuasan hati. Klik sini untuk tahu kenapa.


Maka, saya dan si dia sudah kembali normal. That's easy like ABC. Hmm...sebenarnya DIAM bukan perkara yang baik juga. Kadang-kadang bicara itu lebih mudah difahami berbanding perlakuan dan bahasa tubuh yang kita sampaikan.


Next,
Masuk Sem baru ni sebenarnya amat berat bagi aku. Kira jatuh hukum SAH dah untuk dikatakan beratnya macam berat alat angkat berat yang diangkat oleh ahli angkat berat. *apa yg berat sgt tu wei??* Berat la. Berat hati. Huh.

Menaiki saga ke KMS Banting amat meletihkan. *mcm jauh berjuta batu* Namun kugagahi jua. On the way tu singgah petrol station dulu isi minyak. Tetiba kan wei aku jumpa kereta aku doe. HAHAHAHA! Ecewah sape yg mulia hati dedicate aku dlm bentuk kereta? Putih suci lak tu. Aihhhh....*lupa kejap tentang KMS Banting*





Sem 2 bermula macam biasa.

Umi kata,"KEZALIMAN TETAP DITERUSKAN."
Encik Ju kata,"LUPAKANLAH PASAL RESULT SEM SATU. YANG PENTING SEM NI KAMU KENA BERUBAH."
Umi Rozila kata,"JANGAN NAK MAIN-MAIN LAGI. NANTI MENYESAL PADAN MUKA KAMU."
Pn Azmanira kata,"MATHS FOR THIS SEM IS MUCH EASIER THAN LAST SEM. SO DO YOUR BEST ON THIS SEM."

Aku kata,"Silence is golden."

=.=


Well, esok Exam MUET untuk paper 1, 3 and 4. Listening, Reading, Writing. Well prepared? hihihihi.....

Sebenarnya banyak lagi aku nak story. Tentang amalina hensem, basikal KMS, rumet aku yg alangkah bongeknya mereka dan sebagainya. Namun apakan daya, aku baru memasuki mood belajar. Jadi, mood menaip dan merepek di blog kurang lebih agak merudum. Hanya ingin kunyatakan di sini,

SAYA SUKA THEME SONG HAWAII FIVE - 0 !!!!!


2 comments:

Wanniey Othman said...

ten teteten ten ten ten ten bape byk ten daaaaaaaaaaa....

10+10+10= tententen..

p/s: saya budak fizik (eh tang mane yg budak tu???) tapi saya tak penah mengata budak akaun, kerana bagi saya, nak imbangkan bdn pun susah, lagi nak imbangan duga bagai... pitam... haha...
ol-de-bes ika.. mungkin dak2 tu tak fhm konsep kehidupan yg saling memerlukan antara satu sama lain.. rasa cam nak terangkan maksud memerlukan antara satu sama lain tu, tapi kang jd se-entry bersama kakbedah di kotak komen ko ni.. maka, wahai adik2ku, jgn la ko mencela dak yg amik subjek akaun ke, sains ke.. kerana itu semua adalah ilmu... skrg dlm proses pembelajaran utk menjana ilmu pengetahuan yg bakal digunakan suatu hari nnt.. dak sains cthnyer bio, suatu masa nnt akan memerlukan khidmat dak akaun dlm bidang financial, statistic etc.. manakala dak akaun juga pasti memerlukan dak bio yg mungkin telah berjaya menjadi doc.. ape dak fizik wat? E = mc².. :)

p/s/s: seyes aku taktau ape yg aku merepek kat atas tu.. hahaha...

ikafantasi said...

hahaha ape kejadah yah nye komen tang sini...mende alahnye kat sana =.="

btw tengkiu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...