Instagram

Thursday, December 2, 2010

Tagged Entry

1. nama blog dan why name tuh dipilih?
Ikafantasi official blog, sebab buat ape nak letak nama org lain?baek letak nama aku..blog ak..

2. nama URL blog dan mane dtg idea tuh?
ikakohana.blogspot.com..pd satu hari ak jln2 kt blog ttbe termasuk fanatic japan nye blog..ada byk widget.ak klik 1 widget,dia suh taip nama aku,ttbe dia reply,"ur name in japan is kohana mizuki". aku pun bangga

3. method penulisan blog anda?
bergantung pd labels..tgk label ISLAM ITU INDAH,method nye ialah more to facts..but majority entri aku tulis ikut suka jari jemari yg gemuk ni je..

4. perasaan anda bile tgk blog org lawa dan menarik tapi tgk blog sendiri tk lawa pun *ayat rendah diri
biasa je...stiap blog ada klbhn sndiri..ada readers sndiri...ada silent readers sndiri..ada followers sndiri..ak xsuka buang masa ubah layout stiap saat pastu ble blog crash nak edit mcm2..jijik

5. bile wujudnye blog anda nieyh?
form 4 yakni awal tahun 2008..

6. sapekah org 1st yg tahu dan jadi follower anda ?
angah...sb dia ajar aku wat blog ni..

7. sila tag 5 org , dan bgtahu mereka :)
sape bace tu sila la buat..nak tag 5 org je...cm KEDEK..ak ni adil dan jujur org nye...hahahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...