Instagram

Sunday, March 13, 2011

Kan bagus kalau...


Hati saya setenang langit ini....

Mood agak goyah. Badan panas. Hidung berair. Batuk kau tak yah agak. Suara ada sikit macam radio rosak. Demam lagi. Puncanya apa? Entahlah. Hanya Allah yg tahu.


Ini kali ketiga dalam Sem ni aku diserang demam. Ya muka nampak hebat bergaya tapi antibody lemah nak mapuhh. Kena hujan sikit demam sampai seminggu. Tu ok lagi lah kan.. Kot2 yg demam tu membawak ke Hospital.. Ha kau. Tak ke haru namanya? Tidak. Untuk kembali ke tempat itu bukan satu jalan terbaik.


Merapu adalah salah satu kemahiran saya di saat tiada sesiapa menegah saya dari blogging pada jam 3 pagi. Ya.


"one headache could be a thousand sign..."

Seharusnya aku bersetuju dgn kata-kata beliau. Sakit kepala, demamkah? Peningkah? Tensikah? Atau.....barahkah? The signs that we can't expect. Haihhhhh


"Taking fresh air.."

Mungkin aku patut ikut saranan beliau juga. Fresh air. Yeah...


Hidung aku tersumbat. Kentut sendiri pun aku tak mampu hidu.



Apa aku nak buat ni?

"i'm not angry..i'm just sad.."

Yeahh beliau benar. Saya memang tak marah. Cuma sedih je. Haihhh....



"‎[The truth is that while you are not totally responsible for what does and doesn’t happen to you, you are responsible for how you respond to what happens to you..]"

Saya terlalu banyak bersetujukah? Dengan beliau? Tidak. Mungkin. Haa. Saya setuju lagi lah kali ini. Selama ini aku mungkin tak cukup bertanggungjawab dengan apa yg terjadi. Maka inilah hasilnya,How I'm gonna through this matter. I don't even know what's going on right now. Or even how I'm gonna be responsible to it.


"The only option is not the only hope left..
[find your way out].."


Sometimes I couldn't do things by myself. Perhaps I need help, right now?

Saya amat memerlukan ma. Sangat.


"A human heart is not like a math problem with only one answer..or proximate..
:)"


Or perhaps, I need more than 1 answer to get rid off my problems? Whatever it is, I'm hoping for someone to stay in touch with this humble blog.

:)



p/s: Selamatkan hatiku Ya Allah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...