Instagram

Thursday, September 15, 2011

New Life, New Friends, New Problems :DD

Hidup kat USIM memang style. Jadual budak akaun 1st year lagilah style. Kemain padat. Tapi ada yg lebih style. Hari jumaat aku takde kelas langsung. Tapi bukan permanent schedule kan, so masa ni lah kena enjoy habis-habisan sebelum dapat jadual baru. HAHAH.

Nak cerita pasal USIM mana cukup 1 entry, tapi setakat ni, USIM memang best. Berbaloi kemain aku naik Canselori ngan mak ayah, naik pulak Pusat Tamhidi sebab nak buat rayuan untuk Tamhidi Syariah dan Undang-undang yg akhirnya tak dapat. Rezeki belum sampai masa tu. Aku teruskan matrik dan apply USIM untuk program Sarjana Muda Perakaunan dan akhirnya dapat. DAPAT.


HAHAH homesick memang ada pun. Sangatlah ada. Tapi nasib baik room mates aku semua okay, maka terlupa lah sekejap dekat rumah. ISH macam-macam nak kena pikir, siapa nak teman Eiyzran tidur, siapa nak tengok Eiyzran, siapa nak jaga Eiyzran, siapa nak mandikan, bagi makan, salin pampers, main lori, layan merapu bersama Eiyzran dan sebagainya. HAHAH ha memang aku ni mak dia pun kan =.="

OKAY hari ni hari ke 9 aku kat USIM. Dah ada kelas pun, BMB3, classmates aku semua gila. HAHAH. Lelaki ada 5 ketul je. Mereka ialah Asri(ketua), Arif Imran(budak KMS dulu), Key(bukan kump. SHINee tu okay, nama dia Fakhri kot), Roy(budak botak nama dia Azroy kot) dan Ahmadi(sebenanrnya tu bukan nama dia, sumpah aku tak ingat apakah nama dia. Disebabkan dia budak MANS, Maahad Ahmadi N9, maka aku panggil dia Ahmadi).

Perempuan pun sama naik kegilaannya. Semuanya ada 13. Aku, Siti Hajar(room mate aku), Hanisah(geng utara aku), Kak Umi(stud. dip. dari poli.), Akmalliyana(yg sangat banyak cakap), Atikah(budak hebat arab), Mun(pun talkative), Shima(sgt cute), Fizah(tamhidian), Za(mek zami hahah), Suk(pun geng utara), dan Azura(budak KMS jugak) dan Shakira(mek klate jugok).

Sekatat ni, ini je gambar yg aku sempat amek. HAHAH.


Hanisah :D






Atikah :D



Ni guys from ALSP(Arabic Language Support Program) bersama fasi nye Kak June Bambee :D
From left; Syahmi, Azroy, Shafiq, Asri, Syamil, Nuh, Arif, Ismail. Budak kelas aku cuma Azroy, Asri dan Arif sahaja.



Girls from ALSP. Ramai sangat. Biasalah :D



Siti Hajar Hassan, room mate :D dan juga class mate :D


Hanisah(again), class mate, ALSP mate, level mate :D


KEY! Aku suka gila. Sangat style :D


:DDD


1 comment:

Muhammad Hafiz bin Zubir said...

goodluck kat sane ! :)
study lek lok ! :) haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...