Instagram

Friday, March 30, 2012

10 Tahun Cerita Corruption

Semester 2 sekali lagi memaksa aku menjadi pelakon, TAMBAHAN sahaja. Dan kali ini, video dalam BAHASA ARAB. Seronok!

Cerita "10 Tahun Akan Datang" dan firqah aku terdiri daripada 8 ketul ahli yakni Muhammad Syafiqh Azmi, Mohammad Asri Wahid, Syima Hambali, Hanisah Shafie, Zamilah Safia'ai, Siti Hajar Hassan, Nur Atiqah Ariffin dan aku Nurzalikha Othman.

Cerita panjang, malas. Ini sedikit imej2 sepanjang perjalanan shooting kitorang pada Isnin yg lalu. Dan sepanjang minggu shooting ni 3 kali aku pitam. Aku memang suka benda-benda pitam ni pun adoy =..="





Euro Wheel Nilai :D Best!Italic
Cik Hajar dan Encik Syafiqh yg jahat

newcomers company yg sgt jujur dan comel :D

kudaku lari gagagagagagagaghhhh braniii




mock-up blood! :D comel kan


usim berjanji pada ibunda~~~ weee~~






playground :D
















Settle je video arab tu, aku akan post kat sini lagi. Overall, memang best moment gila buat video arab kali ini.. Lagi2 part darah tu. Even aku tak dapat saksikan sendiri lakonan diorang wat scene darah2 sebab aku terlantar kat katil je masa tu, still bangga sebab darah tu aku yg buat :D

Seronottt

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...