Instagram

Wednesday, March 14, 2012

If I Could, I Would.

Bila kau nak sangat buat something untuk tolong orang yang paling kau sayang,

and you got that opportunity,

but then you could do nothing.

Sama ada sebab kau tak mampu,

atau sebab kau mampu tapi mengambil masa yang lama.

Dan itulah satu-satunya hal yang paling menyakitkan,

buat kau rasa down gila,

rasa dunia ni dah upside-down,

rasa orang tu dah tak sayang kau lagi,

rasa macam nak terbang pergi tolong orang tu sekarang jugak,

rasa macam diri kau memang tak guna langsung,

rasa macam membazir je kau hidup sedangkan kau tak boleh bagi manfaat sekalipun kat orang yang kau sayang.

RASA USELESS GILA. Seriously.







Itu yang aku rasa sekarang.

Apa yang aku nak buat tapi aku tak dapat buat.

Aku rasa down gila,

aku rasa tak guna,

aku rasa macam nak lempang diri sendiri,

aku rasa macam nak lari laju-laju pergi kat orang tu(sebab aku dah terima kenyataan aku tak boleh terbang),

aku nak buat apa je asalkan aku boleh tolong orang tu.

Sikit je pun jadilah. Duhhh...













Macam ni rupanya rasa bila nak tolong orang tapi tak dapat.



Sakit. Serius.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...