Instagram

Thursday, September 6, 2012

Iftar di Korea :)

Sepanjang cuti sem ni aku macam katak bawah tempurung. Dengan tak ada internetnya, dengan henpon rosaknya, galak tak galak. Dan aku hanya menghabiskan sisa-sisa cuti, taklah sisa mana, dengan berhadapan dengan keajaiban dunia ke 8, Eiyzran Shahriez. Seorang yg comel, sentiasa tersenyum gelak tawa barai, dan akan tersenyum gelak tawa barai dalam apa jua keadaan, mesti ketika itu adiknya Einsyirah Syadriena berada di bawah kakinya. Sumpah aku tak pernah dengar syurga adik di bawah tapak kaki abang. "Igha tumilll!!!" Itu je yg mampu beliau katakan bila aku jerit suruh angkat kaki dari badan Ira. Sesak nafas.


Oh bukanlah nawaitu saumaghodin nak cerita pasal Ayiesh atau Eiyra. Tapi nak cerita tentang Master Chef yg makin gila galak memasak. Gitu. Ingat tak hari tu aku ada post kat FB yg aku nak buat kimbap untuk Iftar? GITU. Ni dia ha kimbap nye. Comel kemain. HAHAH!!

Peduli apa, yg penting rasa dia sama yg aku selalu beli kat kedai sushi kat Jusco. Gitu :)














GITU! Hasilnya..........





Tadaaaa!!
Walaupun tak berapa comel macam aku, tapi rasa dia memang exactly the same!! Aku melompat keriangan apabila berjaya membuat beef kimbap sendiri :)

Dan ni pulak Vegs Rolled Eggs, sangat comel!!!





Seronok!!! Dan sedap, dan berkhasiat. Heh. Sapa nak cuba? Pergi google sendiri :) Hehehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...